johan palm.

Igår var det fredag och Idol. Johan Palm tackade för sig och blev utröstad, och fansen dog.
Jag tycker synd om tjejen som fick komma upp på scenen, hon kommer skämmas i flera år efter det där.
Hela den här Idolhysterin börjar gå till överdrift, jag förstår mig inte på hur de tänker, om de ens gör det.
Svensk musik blir bara mindre och mindre i mina ögon. Tjejen borde öppna sina ögon och inse att Johan inte är ett helgon, utan en helt vanlig 16årig kille, som bara råkar ha blondt hår och lugg.

Nu ska jag se på film och äta dumle.
/evelina

Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: HHAHAHA det va ganska sjukt :D

2008-11-29 @ 20:44:31
URL: http://sluty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0