lesbiska par.

Nu har jag nyss sett på mitt favoritprogram, Top Model. Eller ja, det är inte mitt absoluta favoritprogram, utan det är ju Grey's Anatomy. Kvinnlig som jag är.

På Top Model skulle deltagarna föreställa ett kändispar, där de både skulle fotas som mannen i paret och kvinnan i paret. Ganska kul tänkte jag, och började fundera på vilket kändispar jag och Angelica skulle vara om vi skulle fotas som ett kändispar. Eftersom jag räknar oss som en och samma människa, så får vi gestalta en varsin del av paret. Istället för ett varsitt par, hänger ni med? 


Det här är Lindsay Lohan och Samantha Ronson. De är tydligen ett lesbiskt kändispar, och de skulle ju jag och Angelica kunna föreställa om vi nu någongång skulle bli fotade tillsammans som ett kändispar. 
Jag skulle förståeligt nog vara Samantha, för jag är ju mannen i vårat förhållande.


Ett annat alternativ kan ju möjligtvis vara tjejerna i t.A.T.u, fast isåfall skulle nog Angelica få vara tjejen med det svarta håret. Fråga mig inte varför, har inget bra svar på det. 

Vilket kändispar tycker ni liknar oss mest? 


Kommentarer
Postat av: Tove

jag vet inte vilket kändispar ni skulle likna mest. men skojigt sätt att bli fotad på ändå.

2008-11-11 @ 17:42:35
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Mims!!!!

jag vet inte vem som skulle likna vem mest men jag såg programmet och det var fett kul! jag vill att a.j ska vinna.

2008-11-11 @ 18:35:23
URL: http://kklewie.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Jag vet inte, men kanske Lindsay och Samantha... För dom har ju kläderna på sig iallafall =D

2008-11-11 @ 18:38:42
URL: http://salvepope.blogg.se/
Postat av: Isak

Att du vill att Angelica ska vara hon med det svarta håret är väl för att du får ta på hennes bröst då. Men javene, ett lesbiskt par.. hörde om två som hette typ Angel-Ica och Eve-Lina, tror dom är rätt passande

2008-11-11 @ 18:51:25
Postat av: Anonym

inte tatu paret iallafall..

2008-11-11 @ 23:19:59
Postat av: Frida

men urs vad du är äckligt! angelica och jag är ju dina mammor! INCEST!

2008-11-15 @ 12:13:31
URL: http://fdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0