morning sunshine.

Igår hade jag sett fram emot en lång natt framför datorn&tv:n med trevligt sällskap, men det blev inte så länge ändå eftersom jag fick reda på att jag var tvungen att gå upp tidigt för att släppa in en sotare?
Han skulle vara här klockan 08:00 så jag gick upp runt 7, började fixa iordning lite och försökte få i mig lite frukost, sen satte jag mig framför tv:n och såg på Vakna med The Voice. 
Men så klart, så kom inte den där sotaren förrän alldeles nyss, och blev klar på ungefär 10 minuter. Jag kunde alltså ha sovit mycket längre, och jag förstår inte varför inte bara kunde lämnat dörren öppen så han kunde gå in och göra sitt jobb.. Vafan.
Så nu är jag morgongrinig, och kan inte somna om. Lite surt tycker jag faktiskt. 

Senare idag kanske jag berättar om vilka bloggar jag följer, fast jag är lite töntig.. Jag brukar oftast vilja hålla sånt för mig själv, tycker liksom att det är "mina" bloggar på något sätt, så jag brukar inte vilja att alla i min umgängeskrets också ska följa dem. Det är inte så att jag tror att jag är den enda som följer de här bloggarna, men ändå. Ni förstår säkert inte vad jag menar, haha. 

Dagens soundtrack: The Kooks - She Moves in Her Own Way.

Nu ska jag försöka somna om, med The Kooks på repeat, och en OlleLasseBosse i sängen. Fast.. precis när jag skrev det där började han slicka sig mellan benen, är inte så sugen längre..
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0