mr.brightside

tjenixen!

Har gått lite segt med bloggandet för vår del nu ett par dagar,antar att båda lider av fantasibrist för tillfället.
åtminstone gör jag det. dagens ämne ska jag försöka ta tag i imorgon igen.
idag har vi varit på teater i karlstad,spring awakening,bra faktiskt.
sen blev det att gå ner på stan med frida,evelina och malin.
nu lider jag av fotont och ångest över matteboken.den ligger bredvid sängen och det känns nästan som om den stirrar på mig,fan. jag hatar verkligen matte. men det är väl bara att sätta igång antar jag.
Så nu ska jag väl ta mig en dusch och reda ut lite tovor i håret och sen blir det matte för hela slanten,mmmm.
eller,jag ska försöka iallafall.

Ha en bra kväll! /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0