musslor.

hej!

sitter och diskuterar lite med evelina på msn.tjejen gör min dag liksom,haha. puss<3
vi diskuterade lite om våra privata behov,inga detáljer om det.tolka hur ni vill.

Men iallafall,jag och evelina kallar våran privata lilla egendom för olika ord.
mitt är muff och hennes muffla. men för att lättare förstå varandra kom jag på ordet mussla.
tyckte det passande skitfint,musslor har ju allt som vi också har.
ett skal,den innehåller lite smått och gott.kan i vissa fall ätas.inte tuggas,men slickas och suga lite går bra.
sen i vissa fall finns det ju dom som innehåller det lilla extra. såna där sötvattens pärlor ni vet?
i musslornas fall,alltså i våra musslors fall är sötvattens pärlan en mänsklig batong.mmm.
ganska smart tjej jag är va?

Nu ska jag se på när folk skadar sig på tvn,känns ganska bra att se när andra skadar sig.faktiskt.
då känner man att man kanske inte ska klaga över att snoret rinner.
ajdö /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0