my boys

God middag alla!
Så var det lördag igen,tycker det känns som om veckorna bara flyger iväg. det är iof väldigt bra eftersom jag är extremt trött på skolan,det händer liksom aldrig nått.
Nu sitter jag och kollar lite på kläder,vill förnya hela min garderob ;o bäst av allt vore ju att ha en sån där garderob som typ alla kändisar har,stor som ett rum ska den va med väggar fyllda av skor och kläder. det vore grejer det.
Jag ska nog bli rik när jag är vuxen så jag har råd med en stor lägenhet med högt i tak och stor garderob,mmm.
Fast man måste ju ha råd med kläder också,annars försvinner liksom hela lyxen.ganska meningslöst med stor garderob och inga kläder.
Nu ska jag sluta drömma och gå och äta lite frukost!
Ha en bra dag /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0