snäll idag.

Tjenixen ;d

Är nu tillbaka i skolan efter en lång helg som varade till igår.
Känns sådär bra,har lite ångest men med evelina och frida så går det fintfint.
Sitter för tillfället och skriver på min text till Öppet Hus,den är typ klar men får lägga till lite små onödiga detaljer som ingen bryr sig om bara för att det ska ta 2 min för mig att läsa den.
Nu snöar det ute och det ser ut som den tänker lägga sig..känns också sådär.
Snö är inte min grej riktigt,är så kallt och blött.. Skulle vilja ha en stor päls eller en stor overall. det vore mysigt.

Nu ska jag uthärda evelinas påhitt om att mima i min hand och så ska jag läsa texten lååångsamt så det tar 2 min.

Ha det!! /a

Kommentarer
Postat av: Isak

mina i hamden!

2008-11-19 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0