söndag

Hola amigos!

Jag har tråkigt,ensam hemma..som jag typ varit hela helgen.
Är hungrig,men ganska mycket för lat för att orka resa mig ur soffan och gå typ 5 meter ut till köket.
Det svider i hela munnen på mig också,ellerja i hela tandköttet åtminstone..
borstade tänderna förut och borstade nog en aning för hårt.
Lika bra att det gör ont nu,kommer göra mucho ondare imorgon efter mitt tandläkar besök,dom är alltid så hårdhänta.
ush,mår dåligt över det redan nu :( hahah

Jag längtar efter advent och lucia och åååh,jag vill ha julafton.
fast först vill jag längta till det,jag blir som ett litet barn igen så fort det närmar sig.
och så var det nyår också,då är jag inte som ett litet barn kanske. för när man va liten och det va nyår var ju raketerna kvällens höjdpunkt. nu är det väl snarare, öhh..jadu vad är det egentligen? massa fylla åtminstone.
Mitt problem är dock att jag inte har en aning om vad jag ska göra på nyår,finns ju inte ett dugg att  göra känns det som.
det ända som är planerat är evelina.

Nu ska jag samla energi och utsätta mitt tandkött för mat. hejdå /angelica


Kommentarer
Postat av: andrea

jag tycker att bloggen är lite död..kom igen :D

2008-11-10 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0