SPON

Tjenixen!
Först och främst håller jag med om de fina ord som Evelina ägnade till Gunnar&Bertil.
Det var tråkigt att ni kände så.

Sen! Hoppas ni gillar den nya designen,själv tycker jag den är väldigt fin,STORT tack till daniel.
Nu har jag och evelina nyss ätit brända pommes frites och ljumna falafels,det smakade sådär.bättre än mitt mögliga bröd som jag fann i frysen iallafall.
Idag blev jag lite arg då skolans bostads ansvariga smsade mig angående tvättstugan,nu ska alla som bor i lägenheterna ha en varsin städvecka,orättvis tycker jag då som alltid hittar andra sätt att få rena kläder!

Nu blir det kaffe och kaka och jag ska känna mig lite som Samantha i sex and the city.kanske en smula som Carrie också för att hon har världens finaste hår!

Tack och adjö /angelica

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

SATC <3333 :D:D vsg så mycket btw ;D

2008-11-03 @ 17:36:19
URL: http://divajohansson.blogg.se/
Postat av: Elinor

gillar nya designen! =D

Postat av: Isak

Haha klart att "brända pommes frites och ljumna falafels" bara smakar "sådär". Det är ju meningen att man ska värma dom fast inte så att dom blir ljumna men inte heller så att dom blir brända hahaha idioter!!!!! fast snälla

2008-11-03 @ 19:42:44
Postat av: Isak

En påse pepp får ni också så att ni kommer loss från hålet. Det vore bra förresten om man ser vad man heter..

2008-11-03 @ 19:45:00
URL: http://tousch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0