tröstäta

Lördag ja.
Idag borde jag vara jätte glad,vara ute och festa och va galen,jag borde umgås med någon och bara vara allmänt lycklig.eller?
men så är det inte,jag sitter hemma i min soffa,med min mamma och äter glass och chokladpudding,kan nog säga att jag tröstäter. dock äter jag ju alltid onyttigt så jag vet inte.men iallafall.
jag får ta tag i det här,jag vet iallafall en som är med på noterna.evelina nämligen,hon är lika depp som mig denna lördag. vi får ta tag i det.tillsammans.

Nått positivt med den här dagen är iallafall att jag träffade min pappa förut,som jag inte sett på..jag vet inte hur länge.
fick mig en slant och åkte sen till bergvik med mamma,köpte en fin ring som piggade upp lite.att köpa saker när man är lite små deppig funkar bra.testa vetja!

Nu ska jag äta lite mera glass och se på tv,huvudvärken börjar smyga sig på igen.måste verkligen testa synen!

Ha det! /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0