bruna björn

Det är kallt och jag är hungrig och jag vill sova.
Jag funderar på att göra som björnen,gå i ide och sova tills solen tittar fram igen..låter fint för min del.
Fast det finns nog en risk att jag kommer vakna efter några timmar och vara hungrig.. 

Ser ganska mysig ut faktiskt,hans päls på köpet vore ju också nått i den här kylan!

Idag hade jag hoppats på att få sova själv,man behöver ju sånt ibland och jag behöver det speciellt nu eftersom jag inte sovit själv på hela veckan och därför fått en smula för lite sömn.
men så blev det inte nej,istället så sover antagligen evelina hos mig ;p

nu ska jag mentalt förbereda mig för mattelektion, ha det bra /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0