mardrömmar, påriktigt.

Det är inga dagar som egentligen är bra dagar numera, och hela alltet suger. Men jag ska försöka vara så jävla positiv som det bara går, det blir ju trotsallt vad man gör det till. Jag vill göra det roligt, men hur fan gör man? Har tappat lusten..

Idag vaknade jag hos Frida, hade drömt massa mardrömmar hela natten och jag vaknade flera gånger under natten med världens panik. 

Den första mardrömmen handlade om att jag drömde, att jag drömde, att jag drömde (hänger ni med?) att jag var vaken. Men jag var egentligen inte vaken, för det var ju en dröm som jag drömde att jag drömde. Äh, jag fattar nästan inte ens själv, men jag hade iallafall världens panik, för jag hade ingen koll på situationen och jag brukar inte klara av att inte vet vad som händer och vad som kommer hända. Jag är något lite av ett kontrollfreak. 

Den andra mardrömmen, som var den värsta handlade om att jag skulle följa med Hulda på Slipknot. Vi hade sittplatser och jag vägrade att sitta längst ut, för det var som gångar i mitten av sittplatserna. jag fick för mig att där skulle alla medlemmar i bandet komma, när konserten började. Jag är nämligen livrädd för alla i Slipknot, tycker de är så jävla sjuka med sina masker och allt annat läskigt. Så när konserten började, var det helt ner släckt i hela lokalen och jag satt i mitten av en rad. Alla bandmedlemmar kom ingåendes, som jag hade gissat på, i mittgångarna. Låten som spelades var Imperial March, lyssna på den här nere om ni inte förstår vilken jag menar.
De ställde sig på scenen och skulle börja spela, och jag satt och skakade på min plats och blundade, var verkligen livrädd. Helt plötsligt hör jag att de spelar värsta meslåten, och blir helt förvirrad. Skulle inte vi se på Slipknot? tänkte jag. 
Alla med ståplats börjar hoppa och skrika och vara helt galna, headbanga och börjar med världens moshpit. Jag lyssnade ordentligt på vad de spelade, och kom sedan på att de gjorde en cover på Jonas Brother's SOS. Jag blev helt besviken.
För att kortfatta drömmen så hittade jag en mask som matchade Slipknots masker, och fick komma upp på scenen och vara med. 
I slutet av konserten började Slipknot spela sina riktiga äckliga läskiga hemska förfärliga låtar och det hela slutade med att jag svimmade, och fick hamna på sjukhus.

Ja, så där trevlig var min natt. Frida var iallafall jättesnäll innan vi skulle sova, hon gjorde mannagrynsgröt med äppelmos till mig, varm oboy och massa saft. Bra tjej det där.

Nu ska jag fortsätta välja ut bilder, ha det bra /evelina

Kommentarer
Postat av: HULDA

HAHAHA! men lilla gullet då!<3 du är för söt du.

hur visste du att jag hade sittplats? :) kanske har berättat, men något jag verkligen har glömt bort i sådanafall.

2008-11-11 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0