frätande magsyror.

Det här med apelsinjuice. Tänkte bara informera er om att det inte är så bra att dricka 2 liter apelsinjuice, på mindre än en timme. Det orsakar magsmärtor.

Så nu ligger jag i en säng, 4 mil i från Angelica, med ett tomt juicepaket bredvid mig och en mage fylld med frätande syror. Känns lagomt bra.

Jag vill ha en tvillingsyster, därför har jag bestämt mig för att jag och Angelica ser exakt likadana. Så nu får ni låtsas att ni aldrig ser någon skillnad på oss.


Det här är Cari-Dee från Top Model 7, hon föreställer Brad Pitt & Angelina Jolie om ni missade det.

/evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelina Jolie bara hoppas ja :)

2008-11-13 @ 14:08:49
Postat av: Mims!!!!

snyggt som fna

2008-11-13 @ 18:50:01
URL: http://kklewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0