i've been everywhere.

Idag har hela dagen varit en besvikelse. Jag vaknade hemma hos Frida, efter ännu en natt av mardrömmar, kände mig helt seg i hela kroppen och insåg sedan att jag hade feber. Fast jag kravlade mig ur sängen och begav mig till skolan ändå, kändes onödigt att stanna kvar hos Frida, när en skoldag väntade. 
Däremot ångrade jag mig direkt jag kom fram till skolan och satte mig ner framför datorn, och sen dess har dagen varit rakt igenom värdelös.

När jag slutade skolan fick jag åka runt runt runt runt runt i en bil, som var iskall tyckte jag, medan alla andra klagade på värmen. Så även fast jag slutade klockan 14:00, var jag inte hemma förrän 17:30. Då åt jag mat, men jag orkade inte någonting. Och nu, nu ligger jag här. Lyssnar på Geraldine - Glasvegas, och gråter lite. 

Nu ska jag fortsätta deppa lite, jag återkommer när någonting nytt händer i mitt liv.

Tjosan
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0