macaroniii and chiizeee BALLZ

Nu har vi nyss fått reda på att Frida så gulligt nominerat oss till Sveriges bästa bloggare, och det tycker vi var alldeles fenomenalt. För det stämmer ju.

Idrotten var hemsk, vikarien  var ingen hunk utan en tant. Men hon var snäll, lilla Ingvor. Vi spelade lacrosse och jag var sämst, Angelica vägrade att medverka.
Idag har vi ätit det vi brukar äta, pasta med ostsås. Fast den här gången blev den ju lite rinnigare än vad den brukar, men det är inget större problem. Allt som går att tugga går att svälja. (Nu kan vi bortse från ett par saker här, vi ska inte förstöra några manliga kronjuveler nu.)
Sen kom Frida över med ett tröstkit (innehållandes: julmust, pepparkakor, clementiner, varma koppen, ännu mer pasta, ben&jerrys, cigg och pepparkaksdeg) eftersom jag var på dåligt humör.
Så det är det vi tillbringar våran kväll med.  /E

Det är kallt som tusan och jag vill ha sommar och arvikafestivalen med evelina.
Jag vill ha 30grader varmt och massssa sol,och lite grekland.
Men just precis NU sitter jag i sängen med tjejerna och halvt fryser ihjäl,trycker mig emot elementet och vill helst att det ska flyga på mig,vore skönt.
Somsagt äter vi massa onyttigt och jag mår lite illa och huvudvärken släpper inte.fan ;/
Nu ska jag krypa ner under täcket och se på 2½ men. mmm.
Ha det! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0