värsta bakfyllan någonsin.

Jag visste vad jag gav mig in på när jag öppnade min vinliter och började dricka, men att jag skulle bli så klapp kanon och att jag skulle må såhär dåligt idag hade jag ingen aning om. Men jag ångrar inte ett dugg, jag hade kul och jag gjorde lite som jag kände för.
Iallafall, nu är jag äntligen hemma. Jag har huvudvärk, jag mår illa, jag är törstig och hungrig. Jag har ont i magen och oförklariga blåmärken över hela benen, allting ömmar. Förövrigt tog jag min sista cigarett imorse, så för min del är det över. Jag hoppas det kommer bli en smärtfri resa.
Nu ska jag dricka ännu mera coca cola, sen ska jag nog lägga mig i soffan och glo på tv:n. Det blev inte många timmars sömn i natt.

/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0