when you were young

Hej!

Igår umgicks jag med frida&evelina,vi åt ganska äcklig mat,ben&jerrys glass,chokladbollar,chips och makrill.
allt som behövs för att man ska få den näringen man behöver.
Idag var det öppet hus och jag höll föredrag om konsikvenserna bakom nedladdning.gick helt okej bra.
"helt okej snygg" som i linas kvällsbok,hahahah. det är fakiskt kul.
men iallafall,öppet hus var ingen höjdare förövrigt,gick mest runt och gjorde absolut ingenting och ville mest hem.
nu är jag hemma,hemma som i karlstad alltså och jag är redan uttråkad.efter 15 min.illa.
men mami ville att jag skulle umgås med henne :)

När jag åkte bil hem ifrån sunne förut så kom jag att tänka på endel saker,tex:
jag har fått morfin en gång mot smärtan (tror jag) när mitt knä gick ur led.
OCH jag skulle faktiskt gärna kunna få det igen,hahah. skön känsla.faktiskt.

Endel tycker att jag är bitch och bimbo,fast jag kan inte riktigt se varför.
Enligt min erfarenhet är bitchar/bimbos brudar som måste vara snyggast,coolast och populärast.
och jag skiter i vad folk tycker om mig och är för det mesta väldigt hyper och oseriös. inget som bitchar och bimbos brukar vara? fast lite bitch kanske jag är,när jag vill ;D

SEN kom jag också att tänka på att jag äter hela tiden och blir nästan aldrig mätt.
Ingen i min familj är sån så jag börjar nästan fundera på om jag varit en man eller nått i mitt tidigare liv?
För faktiskt så är jag rätt manlig av mig ibland och jag äter mycket och det gör väl män med?

NU ska jag slänga lite kläder i tvätten innan min mami kommer hem för då ska vi åka och handla lite.

Ha det bra!! / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0