you know you're right.

Dagen idag har rusat förbi, fast ändå varit ganska seg. Jag vaknade klockan 14, av att mamma klampade in i mitt rum och sa "Nej nu får du inte sova mer, klockan är faktiskt över två". Jag trodde klockan var ungefär 11, så jag blev ganska förvånad.

Har spenderat dagen framför datorn lite, och med att titta på alla mina gamla skor. Blev verkligen förvånad när jag insåg att jag faktiskt har fler skor än vad jag velat inse, dock är det inga skor jag har större lust att använda. Jag har tappat bort mina röda låga converse, vilket gör mig ledsen. Det var mina favoritskor, och nu är de som bortblåsta. 
Till veckan ska jag nog in till Karlstad och titta efter ett par skor jag kan ha vinter, det lutar till att det blir ett par stövlar. Fast det beror på om jag hittar några fina, jag brukar ha väldigt svårt för sånt där. Hoppas går ju iallafall. Ska försöka fjäska till mig den absolut mysiga tröjan på Åhléns också. Fast det kommer nog gå sådär, jag fjäskar alldeles för mycket.

Jag beställde nya linser igår också förresten, och när jag hade bekräftat ordern kom jag på att jag beställde fel styrka. Så nu kommer jag få gå runt och se lite för dåligt på ena ögat i ett halvår ungefär, usch. 

Imorgon ska jag och Angelica öva upp matteviljan på matteresursen, kommer gå åt helvete. Fast så länge det går åt helvete med Angelica är jag nöjd. Efter skolan ska jag hjälpa henne städa snusklägenheten. Inte bra om hon gör det själv med sin allergi.

Nu pratar jag och Angelica om hemligheter och skrämmer upp oss själva.
Hejdå
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0