19.51

Har precis kommit hem ifrån sunne,sitter och bläddrar lite i Sofies Mode.

Sjunger lite på Pippi Långstrump också,man blir lite skadad av syskon.

Just nu är min syster hemma,hon vill att vi ska gå ut och gå,det innebär egentligen att hon vill gå ut och elda lite flimmerhår,men just nu är jag inte så sugen på det.varken på att förlora flimmerhår eller frysa ihjäl.
får väl se vad flimmerhåren säger senare.

Imorgon ska jag nog försöka dra med mej mamma till stan och kolla efter en kjol,känner att det behöver utökas lite i min garderob.ett lik mer liksom,om vi fortfarande ska hålla oss till stockholms blodbad snacket.
Men får se hur det blir på den fronten,mamma brukar inte uppskatta att springa i affärer och höra mitt klagande.
Kan inte riktigt förstå varför,ska hon inte uppskatta ensam tid med sin dotter?

Annars har jag inte så mycket att säga förutom att jag utstått 50 min i bil med min mormor,något jag hoppas slippa ett bra tag framöver.
Vad man än säger så har hon alltid nått att klaga på,utan undantag.
Jag fick 4 rätt på mitt matteprov,ni kan nog räkna ut hur glad hon blev.
Inte lika glad som mig iallafall som mest tänkte att "ähhh,vi har lov.det ordnar sig."

Lov ja,vad händer för er då?
För min del blir det iallafall tony,bio med evelina,träffa andrea och så blir det en hel del sovning.


Nej nu ska jag gå och prata med dom här,flimmerhåren i min hals alltså.
Får se vad de säger. Ha en bra kväll /angelica


Kommentarer
Postat av: Isak

åh tja jag läste inte bloggen för mina ögon hann inte men fan ny design soft tja

2008-10-24 @ 01:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0