23 oktober

Hejsan!

Igår somnade jag relativt tidigt emot vad jag brukar,var ganska trött utav alla mina vuxen sysslor.
Jag gav mej in i min stockholms blodbads garderob och städade upp lite.det kändes ganska bra faktiskt,att bara slänga ner allting i resväskan och se hur fint det faktiskt kan va i en gardrob,men det där med att hålla ordning på mina kläder är inte min grej riktigt.

Jag såg iallafall på Världens Härligaste män och blev en aning besviken att ingen snygging var med,bara några fjompiga "djupingar". 
Efter världens härligaste män kände jag mig lite sugen på nått att äta,vilket jag oftast är men ändå.så jag tog mig en titt i kylskåpet och fann mig en molusk,det gjorde nog min kväll tror jag :)
sen la jag mig och såg på tv och somnade vid sådär halv 1-1. 

Och nu sitter jag som vanligt framför datorn i skolan och väntar på att mattelektionen ska börja och förstöra början på mitt lov.
Kommer vara såhär att Roger kommer in och är först jätte arg för att vi har på datorerna,sen kommer vi få tillbaka proven och han kommer glatt meddela mig att jag hade mindre än hälften av de poäng som krävdes för godkänt och sen kommer jag få reda på vad jag måste träna mera på och sen kommer han säga "och just det,du ska hinna göra 30 tal på den här lektionen också"
fyfan för matte,det om något är inte min grej.

En bild av stockholms blodbad då,jag hade typ tänkt mej lite mera huvud 
och blod,men nu fick ni en liten försmak på hur det ungefär såg ut i min garderob.
jag hade givetvis ingen hund i garderoben då,för er trögtänkta :)

Nu ska jag återgå till mitt molusk ätande,ha det bra :)   /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0