23.12

Ligger i min säng och ser på scrubs och lyssnar på Säkert.
Skulle egentligen sova med frida&evelina,men var förjävligt varmt där så jag begav mig hemåt till mig istället.
Sover sällan hemma så tyckte att min säng och mina gose råttor kunde få sällskap för en gångs skull.

Ska nog strax ge mej på jakt efter nått ätbart i kylskåpet,om jag vågar mig ut i röran..röran beror inte på mig som man kanske kan tro om man tänker på tidigare inlägg där jag fint förklarat röran i mitt rum.
Nejdå,det här är en alldeles unik röra,som bara en viss person kan orsaka,hennes namn börjar på S och slutar på ofie.
Jag vet inte riktigt hur den här människan tänker när hon lämnar disk osv framme på bänken i si sådär veckor,skulle nog satsa på att hon inte tänker alls.det är nog inte riktigt hennes grej.  Hon är säkert bra på annat,som att tex .stöka ner.

Nej nu ska jag riskera mitt liv och gå ut i köket,hämta mig en riskaka och sen lyssna på Melissa Horn.
Sen ska jag somna till tvn som jag alltid gör när jag sover ensam.

Godnatt,ha det bäst!  /angelica


Kommentarer
Postat av: Isak

Jag kom inte på något roligt eller speciellt intellektuellt att svara så jag svarar bara:



Ja gärna! :)

2008-10-20 @ 23:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0