24 oktober

Jag saknar redan Evelina så att ni alla vet.
Längtar tills jag får mysa i biomörkret med henne,hahah.

Var och handlade mig ett paket med Ben&Jerrys glass och en Choko Latte förut så det blir väl att gå upp några kilo framför Idol ikväll. det är väl så det ska vara på loven,eller?
Jag håller på Lars iallafall,har ni nån favvis?

Just nu håller jag på att bakar dumle kakor till gästerna som kommer sen,inte så kul faktiskt.
avskyr både dumle och gäster..så fort gästerna kommit så önskar jag att jag kunde teleportera mig till ett annat ställe.
eller att jag kunde teleportera bort dem,vore också bra.
Åh,det där fick mig att tänka på filmen Jumper..inte för att den är allt för bra men den duger. filmstips om det var nån som ville se en film såhär i höstrusket.

Nej nu ska jag fortsätta med kakorna. Ha det bra :D   /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0