abstinens av olika slag.

angelica och evelina har abstinens, av olika slag då.
Sex abstinens är ganska jobbigt faktiskt,hade det inte varit för mensen hade jag nästan våldtagit evelina och tryckt in min gigantiska snopp i henne. hahahah
det var inte ens kul men..  bara ganska så sant! ;D  (om jag hade varit kille alltså,fast då hade jag ju inte haft mens då men ah,ni fattar principen)

Jag har också sexabstinens, fast lite värre än angelicas då, hon ska fan inte ens klaga egentligen. hon har blivit alldeles för bortskämd när det gäller det där med sex. hon bara kräver och kräver, och blir nog aldrig riktigt nöjd. medans jag, jag har fått stått ut i alldeles för många veckor utan sex. och nu är det inte ens roligt längre, om det nu någongång har varit det. man tycker att jag borde vant mig vid det här laget, men grejen är den att det bara blir värre och värre för varje dag som går. jag är snart beredd att ta vem som helst, och jag brukar vara ganska kräsen i vanliga fall. eller när jag tänker efter brukar jag nog inte ens vara det i vanliga fall, känns som jag bara blir mer och mer kräsen för varje dag som går utan sex. kul kul, men inte intressant sjöng angelica nu och det passade ju faktiskt in lite.
Jag har då inte bara sexabstinens utan också lite abstinens efter cigaretter, jag har inte riktigt ekonomin till rökning längre, om jag nu någonsin haft det.. Saken är den, att när första snön faller ska jag sluta mörda flimmerhår.


Kommentarer
Postat av: Isak

Aah jag fattade ingenting men det verkar bra det där med nån abstinens eller vad det var. Mer sex åt folket.

2008-10-18 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0