angelicas söndags-tankar.

Såhär på söndagar när det inte finns ett dugg att göra och hösten känns närmare än nånsin så snurrar det en hel massa tankar i huvudet.
I mitt huvud snurrar dock inte allt för viktiga tankar,men tankar snurrar det minsann..
Just nu sitter jag och tänker på mitt var som bildas i halsen..hmm,jag undrar jag om det ens är kvar.vilken effekt har sperma på halsont? haha
Jag säger nödvändigtvis inte att spermen nånsin befunnit sig i min hals men ah,ni får tolka som ni vill.
Vad brukar ni tänka på?

Jag har haft huvudvärk från och till under 1 hel vecka också ;o jag har hört att det kan vara en tumör!!
Fast i mitt fall så chansar jag snarare på att jag tänker för mycket och min hjärna är inte van det.
Jag ska nog sluta tänka på oviktiga saker för en stund och dricka massa vatten för att se om det hjälper (vattenbrist är ju också en orsak till huvudvärk)

Förlåt för att jag inte hade så mycket intressant att berätta denna söndag..bättring på mig imorgon! :)


Puss på er sötnosar!  /angelica

Kommentarer
Postat av: Isak

Jag brukar iallafall inte fundera så mycket på huruvida jag har sperma i halsen...

2008-10-19 @ 21:01:25
Postat av: Anonym

men jag brukar tänka på andra saker

2008-10-19 @ 21:28:25
Postat av: Anonym

ja det var alltså jag som skrev det, asså det andra, kommentaren.

2008-10-19 @ 21:28:55
Postat av: Isak

bloggen har visst fått för sig att censurera mitt namn, jag är väl för rebellisk

2008-10-19 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0