babbel

Nu har jag nyss kommit hem från Angelicas hood, och det känns väl sisådär. 
Ett stort tack iallafall till den dryga tågkonduktören som var så dryg att jag slapp betala hemresan. Mycket bra för min dåliga ekonomi kan jag lugnt säga. På tåget satt också Babben, ja ni vet hon som brukade vara med i parlamentet som pratade gotländska eller vad det nu var.
Hon såg jag, och hon såg mig med, men Angelica fattade ingenting och skrek rakt ut: - "VADÅ BABBEL?!" 
Jag trodde jag skulle dö och ville helst sjunka under jorden, men det gick bra tillslut, jag tror nog inte hon hörde oss.
Hoppas kan jag ju göra iallafall.
Alldeles strax ska jag käka mat, sen ska jag skriva den där helvetes bildanalys som ska lämnas in imorgon. Kommer nog gå rakt åt helvete, om jag får uttrycka mig hur jag vill.

Ahwell, vi får se hur det går.
/evelina


den här störtsköna kvinnan var'e alltså, för er som inte riktigt förstod.

Kommentarer
Postat av: Isak

En mycket stark och intressant läsning som tog tag i mina känslor, drog loss och stampade obarmhärtigt sönder dom. Förövrigt var det väl klart att hon inte hörde vad ni sa, hon fattar väl bara gotländska?

2008-10-19 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0