bio.

Så var det torsdag,och inte vilken torsdag som helst utan torsdagen med stort T.
Idag var det nämligen dags för bio med evelina.något jag sett fram emot hela veckan.
filmen vi ska se heter "låt den rätte komma in",jag tror faktiskt att den är bra.jag litar på min systers ord.
jag hoppas på att vi får sitta i ett love-seat (a)
som pricken över i ska även frida med och förgylla kvällen :D
kvällen kommer sluta i mitt hood ute i skogen,fintfint.
Imorse gick jag upp kvart över 10,och det var faktiskt tony som fick mig att gå upp ;o
och nu sitter jag i soffan med tony,tro det eller ej men han kan vistas i dagsljus.
jag ska snart ta mig in i duschen och försöka vakna till liv,känns inte bra att han gick upp före mig imorse.

Nu ska jag samla energi och sen blir det duschen och göra mig redo för den stora kvällen! :D
Ha det bra!! puss godingar! /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0