blabla

har nyss varit på teater då.
det var ungefär 2 timmar av mensvärk,trötthet och tanken ; "är det inte slut snart?" men annars var det helt okej,
evelina har skrivit ungefär 1000 inlägg  idag ser jag så nu är det väl dags för mig att bidra lite,men jag sitter på mammas minimala jätte jobbiga laptop så uppdateringen kommer inte va den bästs från mitt håll under helgen.

Annars idag har jag inte gjort så mycket mera än att köpa nya skor och plåga mina stackars små tår i dom (förlåt tårna)
Imorgon ska jag sova länge och jag ska inte gå 1 meter mer än vad jag behöver.. det förtjänar jag efter min hurtiga vecka fylld av cykelturer,boxning och teater.

Nu ska jag nog slänga mig in i duschen och sen blir det nog sängen för mig,natti! :D


Kommentarer
Postat av: Florre

2008-10-17 @ 23:42:11
Postat av: Florre

ajda mensvärk är ju aldrig kul hehehe

2008-10-17 @ 23:44:31
URL: http://florresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0