blandat.

hejhejhej!

Min kväll igår var ganska intressant faktiskt,tog mej an många nya utmaningar..
skulle tex. lära evelina äta nutella på smörgåsen och så skulle jag vara tyst 1 hel timme.. 
Det där med nutella gick ju som det gick,evelina gillade det inte vilket jag inte riktigt förstår ;o
Evelinas starkaste sida är ju inte riktigt att va tyst,så att va tyst under 1 timme när hon såg på grey's blev aldrig riktigt av..det blev lite småprat och sånt är ju trevligt.orka va tyst när man kan prata liksom?

Och nu sitter jag i skolan igen,lyssnar lite på Ola och har mensvärk ;p


Ha en fortsatt bra dag,det ska jag ha!! :D


Uppdatering.
Evelina har gult slem i sin hals,mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0