boxning.

Jag tror jag ska satsa på boxning,jag är verkligen skit bra..kanske inte är vidare bra att jag är livrädd för att bli slagen men?
Konditionen ska ju vara på topp också,man hoppar ju typ hopprep och sånt där..sånt kan ju vem som helst,herregud det lärde jag mej ju typ på dagis.
Jag ska jobba på min mattevilja,lära evelina att äta nutella på smörgåsen och gå upp ett kg eller två.
Sen ska jag försöka göra nått som jag är riktigt usel på,jag ska försöka vara tyst i 1 timme när evelina ser på Greys ;o
Inte min grej att va tyst men hon ska få igen och hålla käften hon också när jag ser på världens härligaste män,om inte trycker jag in en fördomsfri negerboll i hennes mun.
2 timmar av tystnad,sounds good? :D
Nej nu ska vi nog träna evelinas och min kondition,inför framtida karriär inom boxning.blir en cykeltur till coop!

HEJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0