coca cola chick.

idag blir det många uppdateringar, men det blir lätt så när man är uttråkad. just nu sitter jag i våran alldeles oslitna gråa soffa med ett stort glas cola framför mig (varav rubriken) och med laptopen i knäet. samtidigt kikar jag på idol och alldeles nyss sjöng robin eriksson,  angel med robbie williams, och det var inte vidare dåligt tycker jag. men juryn verkar vara lite kräsen, fast det är väl så det ska vara.

men nu är det såklart reklampaus, som det alltid ska vara precis när ett program börjat. jag hatar reklamer, nästan alla reklamer iallafall. finns endel reklamfilmer som kan underhålla, men det är faktiskt inte många alls.

jag är alltså ensam hemma just nu, vilket innebar lite flimmerdödande ute på balkongen förut, samtidigt som jag knäppte ett par snabba kort på mig själv. 
>

Dagens outfit hade jag och Angelica tänkt börja lägga upp numera också, för det gör ju alla stora bloggare. 
Men jag fick ingen bra bild på vad jag hade på mig idag, så jag tänkte bara skriva om det!

Idag på min alldeles fina kropp fanns:
- mössa som jag fått av angelica, köpt på kappahl
- palestinasjal som jag lånat av mimmi, köpt på indiska
- nirvana tshirt som jag fått av signe, köpt i usa
- röd långärmad tshirt som jag fått ärva från mamma, köpt på ellos
- svart kort kjol, köpt på jc
 - gråa strumbyxor, köpta på cubus
och det bästa fyndet:
 - ärvda raggsockor från mormor!

Se där, nu vet ni vart ni ska snylta kläder om ni vill klä er som jag :D Nu är reklampausen slut, så nu ska jag återgå till mitt cocacola glas och idoltittandet.
Angelica hoppas jag uppdaterar när hon kommer hem.

ha det skönt /evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0