dagens ämne.

Jag och Angelica har då satt våran plan i verket och nu har mitt dagens ämne blivit bröststorlekar.
Det var Daniel som bestämde ämnet, så ni vet. Det är bara att tugga och ta emot.

Det finns ett antal olika bröststorlekar, men för att göra det lättare har jag bestämt mig för att dela in bröst i tre vanliga storlekar. Small, Medium och Large.

Jag tycker det är snyggast med bröst i storleken small, men det här är såklart en smakfråga. Det som jag tror är bäst med bröst i storleken small är nog att man oftast kan kupa sin egen hand runt bröstet och därmed få en trygg känsla av samhörighet.
De flesta tjejer jag umgås med har storlek small på sina bröst, fast jag har dock aldrig sett dem kupa händerna runt sina bröst, (det är oftast jag som brukar göra detta på dem) detta är nog sånt man sysslar med i sin ensamhet.

Paris Hilton föredrar att kupa något annat istället för sina small bröst.

Mediumbröst kan också vara ganska fint,  en kändis som har mediumbröst är Lindsay Lohan. Det är jag som i den här stunden som avgör vad som är small, medium eller large bröst. 

Där har ni ett typiskt exempel på mediumbröst. 
Jag tycker att Lindsay Lohan bär upp sina bröst med stolthet, och kvinnor som bär upp sina bröst med stolthet kan man inte klaga på. Förutom att Daniel klagar på att Lindsay trycker ihop sina bröst på den här bilden, men ni förstår väl grejen?

Sen har vi den sista och största storleken, large. Det är inte många som har den här storleken naturligt, utan de flesta opererar sig till den här storleken. Det var väldigt populärt för ett par år sen då de flesta som vann en dokusåpa köpte ett par bröst för pengarna. 

Pamela Andersons bröst är inte riktigt min grej.

nu är frågan, vilken storlek föredrar ni? 

/evelina


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fantastisk blogg!

Jag föredrar också small-bröst egentligen, min mian har vuxit sig närmare size medium. Det duger det med förstås, jag gillar mina bröst ändå. :D

2008-12-26 @ 00:22:12
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Kalle Rönngård

Jag föredrar Pamela Andreson's bröst!

Dom var så snygga... Jag vill gärna klämma på dom!

'grawr' ;)

2012-06-12 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0