dagens ämne.

Dagens ämne kommer igen då,som utlovat.

Idag ska jag berätta lite om Ola Magnell,mannen som vi alla känner som musikern.
För er som inte vet så mycket om denna man så kan jag börja med att berätta att Ola Magnell är född 1946 i Kalmar.
Han är en svensk artist,låtskrivare och gitarrist. En av hans mest kända låtar Påtalåten,och det är förövrigt min och evelinas gemensamma "love song". 
Ola har en skön stämma och sjunger på sitt egna lilla vis,men det är väl just det vi älskar med denna man. 
För mig är musikern en djup,harmonisk och kärleksfull person.
Hur det är med Ola på den fronten vet jag inte riktigt,hans låtar är inte så djupa och jag skulle inte riktigt vilja uppleva hans kärleksfulla sidor,jag kan se,men inte röra. 
En annan orsak till att vi älskar denna man kan ju bero på att han är exakt som vi,han har känslan men inte rätta viljan..eller är det vi som snott det från han? 

Men jag vill inte förstöra stämningen genom att berätta för mycket om denna mystiska och magiska man.
så om ni vill uppleva den kärlek som vi känner för honom så tipsar jag er om att lyssna på hans låtar på tex.youtube.
Ah,det var väl allt om Ola Magnell,kul kul inte sant,men inget intressant?
det är nog bara evelina som riktigt förstår det där,men det gör inte ett dugg för Ola är våran gemensamma man och musiker här i livet. 

En bild på den härliga musikern,hoppas ni känner er lockade att lyssna.
Men en sak Ola,bättra på hållningen så du framhäver din manliga kropp bättre.

Hoppas ni upptäcker denna fantastiska man och lär er älska honom så som vi gör. ha en bra dag,puss /angelica :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0