dagens ämne.

Dagens ämne blev Blondinbella.

Det finns nog inte någon som har missat denna kvinna, Isabella Löwengrip. Hennes blogg var en av de största i Sverige, och är nog fortfarande även fast hon för tillfället har en liten bloggpaus. Hon startade sin blogg vid 14års ålder, en mycket tidig ålder, nästan lika tidigt som jag och Angelica. 

Hennes blogg är en blandning av en modeblogg men även en livs&vardags blogg. Hennes blogg har runt 300 000 läsare per vecka, ganska mycket för en ganska tråkig blogg. För det är så jag tycker, jag tycker hennes blogg är ganska tråkig och har fått ganska mycket oförtjänad uppmärksamhet. 
Hennes blogg hittar ni på adressen: www.blondinbella.se 



De flesta vet nog redan att Bella, blev sexuellt påhoppad på hennes Italien resa. Det har varit lite oklart tidigare om vad som egentligen har hänt, har hon blivit våldtagen eller har någon tafsat på henne? Hon och hennes 3 vänner var på en resa i orten Rimini som ligger i Italien, för att koppla av med vännerna och njuta av semestern. En partykväll på en klubb i Rimini hade de visst hamnat på en klubb med medelåldern kring 30-40 år, men de gav det en chans och stannade ett tag till. Det var mest män där men även kvinnor. Bella fick mycket blickar av män som slickade sig runt munnen eller gjorde andra gester, vilket gjorde Bella äcklad. Hennes vänner gick för att beställa drinkar men Bella stannade kvar eftersom att hon inte ville få ännu fler äckliga blickar. Men då samlas ett gäng män omkring henne, bella försöker ta sig ut men en man greppar tag i henne, och trycker in två fingrar i henne. Medan hans kompisar bara står och skrattar. Det jag inte förstår är varför ingen ingrep, det är något jag kommer fundera länge över. 

Om vi ska återgå till gårdagens "dagens ämne" så har nog Blondinbella brösten medium. De är inte små och inte heller wham-bam stora enligt min åsikt. Jag tycker hennes bröst passar mycket fin till hennes späda flickkropp. 
Nu tycker kanske ni att det är lite opassande att jag skriver om hennes bröst, direkt efter att jag informerat er lite om övergreppet. Men det tycker inte jag. Bröst är naturligt, alla kvinnor har det. Och jag har yttrandefrihet och får faktiskt prata om hennes bröst, så länge jag inte stör hennes personliga integritet. 

Jag tycker själv att Blondinbella är en stark kvinna, som vågar stå för sina åsikter och att hon är en ganska bra förebild för unga tjejer. Dock står jag fast vid att hon fått lite för mycket uppmärksamhet i media.

/evelina

Kommentarer
Postat av: yo

snygg bid

2010-03-18 @ 11:54:02
URL: http://yosirinan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0