det är inte lätt när det är svårt, när man är liten och..?

jag sitter och har ont i nacken, jag måste ha sovit i världens konstigaste ställning i natt. men jag börjar i allafall vänja mig vid att trängas i en 90 säng med angelica. även fast det i natt var nästintill olidligt eftersom tjejen fick för sig att snarka som en överviktig gnu. jag slog till henne i magen så det löste sig, tills några timmar senare när hon började snarka minst lika högljutt igen. då petade jag henne lite i ryggen och då verkade hon bli sur och vände sig om med världens fart och suckade hur högt som helst. då fick jag lite dåligt samvete men det löste sig ganska snabbt när john blund kom tillbaka.

nu har jag och angelica sex, det är bra. jag gillar ju sex, sex i alla former. igår hade vi sex-ton, herregud. det har jag nog aldrig haft förut, så det var en oskuld jag förlorade igår alltså. vi får se om jag förlorar ännu lite fler oskulder lite senare idag, det skulle ju vara lite häftigt. jag har aldrig tagit två oskulder på rad. 

jaru, nu ska jag försöka koncentrera mig på webbprogrammeringen. vi får väl se hur det går.
att koncentrera mig är inte direkt min grej överhuvudtaget, jag gillar mest och sitta och filura på grejer som snurrar i min skalle.
men försöka duger.

har'e gött :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0