det där med städning.

det där med städning är inte riktigt min starka sida. jag brukar alltid skjuta upp det till sista stund. till den stunden då man knappt kan se golvet pga av alla kläder och grejer som ligger där och skräpar.
idag tog jag mig an städningen och jag är ganska nöjd faktiskt. 
fast nu råkade det bli lika stökigt igen, för jag fick för mig att riva ut alla kläder ur garderoben. men det ska snart sorteras det med!

Såhär såg det ut innan jag tog mig i kragen och insåg att det inte är normalt
att leva i en sånhär röra.

Och såhär ser det ut nu! :D


Jag har dock inte orkat dammsuga eller dammtorka än, men det ska jag nog ta tag i lite senare.
Nu ska jag sortera klart kläderna i garderoben och se vad som ska slängas, läggas undan och vad jag vill ha kvar.
Herrå.
/evelina

Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

jävlans snyggt rum då :D

2008-10-26 @ 12:59:09
URL: http://divajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0