Eldorados apelsinjuice.

Just nu sitter jag och dricker Eldorados apelsinjuice direkt ur förpackningen och spillde på min vita tröja, så jag får hoppas att fläckarna går bort. Har nyss kommit hem från Sunne-land.

Igår var en ganska okej kväll, kom till Sunne med Frida och fick reda på att det var en "fest" på Brårud. Gick dit och höll på att dö av tristess, har verkligen insett att Bråruds-festerna inte är något för mig. 
Så vi gick hem ganska tidigt och satte på en film, "License to Wed". Helt okej faktiskt, var faktiskt riktigt rolig vissa stunder.

I dag på förmiddagen har jag hjälpt Frida att städa igenom hela hennes lägenhet, diskat massvis av disk och skurat fasaden på lägenhetshuset. 

Jag saknar redan Angelica, kom på det redan igår. Det är ganska onormalt att bli så fäst vid en människa såhär fort, men vad gör det egentligen. Jag mår bra av det! Längtar tills vi träffas igen.

Snart ska jag se på de fyra första avsnitten av The OC, en serie jag följde fanatiskt i mina unga år. Och jag var dödligt förälskad i Seth Cohen. Han är också en riktig man, i klass med Ola Magnell faktiskt.

Jag behöver sällis, så vem vill sällskapa med mig? 
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0