en ensam kvinna söker en man.

Ännu en dag spenderas i sängen med datorn på magen. Planerna med Malin blev framskjutna tills imorgon och onsdag istället. 

Har ägnat morgonen till att prata lite med Angelica och Lina. Alltid lika trevlig start på morgonen. Kan förövrigt tillägga att jag druckit upp 2 liter apelsinjuice sen igår kväll. Så nu är jag jättekissig men har inte orkat lyfta mig upp ur sängen.
Min dator känns överhettad och jag lyssnar på Kent på Youtube. Senare ska jag orka ta på mig kläder och sen springa ut i höstkylan med kameran i högsta hugg, fast när jag tänker efter är den nog väldigt oladdad med batterier. Jag är väldigt uttråkad och borde göra någonting, frågan är vad. Kanske ska försöka hitta på något, men min fantasi är urfunktion.
Det är jobbigt att vakna tidigt varje morgon när man vet att man inte har något särskilt framför sig den här dagen, men det är bara att tugga och svälja som jag brukar säga.

Nu ska jag fortsätta försöka underhålla mig själv med skumma videos på Youtube.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0