en kväll med girlsen.

ikväll har jag då varit på bio med evelina<3 och tjattertackan frida.
vi såg "låt den rätte komma in" den var bra,och läskig.fick många tillfällen att gosa ner mig lite i extra i evelina.
frida va med,hon hade lite svårigheter med att hålla käften,men det gick bra.tror skräcken tog över..men nu är hon igång igen..blablabla..<3
efter den här filmen har jag iallafall kommit fram till att tony inte är en vampyr,han sover inte i en kista
(alternativt ett badkar) och han brinner inte upp när solen skiner på han..får forska vidare,återkommer när jag vet mera.

Nu ska jag återgå till mina hoes och höra lite om fridas liv.undrar verkligen om den tjejen har så mycket mer att berätta.känns som om hon redan dragit hela sin livshistoria.
Sen måste jag äta innan jag svälter.  Pussss raringar /angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0