everybody hurts

Ligger i min säng tillsammans med min älskade dator och min kissekatt,lyssnar på Everybody hurts och kan ju inte låta bli att bli lite deppig.
Det finns väl vissa saker som jag har anledning att deppa för,men jag försöker att inte bry mig om dem,fast när man lyssnar på musik som tex. den här så är det inte allt för lätt att låta bli.
Idag är jag ensam hemma och jag vet inte alls vad jag ska göra,just nu lutar det åt att ligga kvar i sängen hela dagen och inte göra ett dugg,men det känns inte så roligt. Men å andra sidan,vad ska jag annars göra?
Jag önskar att evelina vore här och piggade upp.

Nej nu ska jag nog gå upp och äta lite frukost iallafall. Ha en fin dag /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0