falla fel= falafel

ANGELICA:
Vi har då nyss ätit lite vegetarisk mat.
Evelina har ju fått det där med kött om bakfoten och har valt att dissa det.
Det blev falafel eftersom evelina fallit fel (det har hon gjort eftersom hon inte äter kött)
Kommit på maträtten alldeles nästan själv.. Under tiden blev det allsång,det är fina grejer.
Borde nog starta ett nytt program,typ som allsång på skansen, fast allsång i köket.
Skulle nog uppskattas tror jag,gör matlagningen så mycket roligare liksom ;D
Jag vill bara nämna ISAK för han är en trogen läsare som vi uppskattar. You go boy!
Påtal om falafel förut så bara föll jag rakt ner på sidan..alltså internet sidan för er lite mera trögtänkta!!
bara längst ner liksom.konstigt minsann ;o
Love to er mina fina sötisar där ute!<3


EVELINA:
hej alla våra fans, idag har varit en fullspäckad dag. jag har utforskat angelicas hårbotten lite mera, som jag utlovade, men pricken var som bortsprungen. dock var det lite svårt att arbeta sig igenom håret, varför kanske vi inte ens ska gå in på..
fallit fel har jag tydligen gjort och då har nog angelica också gjort det eftersom hon åt vegetariskt hon också minsann! så det så. nyss ringde min moderkaka till mig och informerade mig om att hon äter banan och snart ska gå till sängs. det skriver jag upp här, som jag lovade henne. jag ger en massa löften till er, mina fans, och min mamma märker jag nu. men det blir lätt så när man är kändis. man vill ju tillfredställa allt och alla, men när fan ska någon vilja tillfredställa mig?! jag är nära på att dö här nere, torkar nästan ut i underlivet och sexlivet dör ut. det här bådar inte gott.
men nu ska jag sluta klaga och återgå till att sjunga ikapp med angelica, sångkarriären är det enda som går som jag vill just nu. ska nog söka en roll i en musikal på scalateatern i karlstad snart, vad tycker ni?
jag och angelica har stora planer för bloggen, men mer avslöjar jag inte förrän vi satt dem i verket. så håll er uppdaterade. fast jag kan avslöja att bloggen kommer innehålla mer bilder och videos så småningom. detta ska vi ta tag i under veckan.

ha're allra bäst nu, puss!


Kommentarer
Postat av: Isak

Först och främst: TACK för det fina utlåtandet om mig som trogen läsare!

Vidare vill jag framföra att bloggen blir mer och mer rafflande, angelica fortsätter att skriva texter som man inte förstår någonting av (hur ramlar man på internet?). Evelina håller fanan högt gällande sex och konstiga könssjukdomar. Att påpeka är också att jag flinade brett åt att ni "hälsar alla era fans" som då består av mig, mig och mig. Jag känner mig hedrad.

Tack

2008-10-18 @ 21:46:41
Postat av: evensson

tänkte bara säga att jag läser er blogg dagligen också..

rätt sköna är ni media :)

2008-10-18 @ 21:55:07
Postat av: evelina&angelica

tack evensson, du är rätt skön du med som läser våran blogg! :D

2008-10-18 @ 21:59:17
URL: http://problematisksandbotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0