för varje hjärtslag.

sitter i angelicas säng, och lyssnar på "för varje hjärtslag" med anna järvinen & annika norlin, fint fint.
är hur sugen somhelst på att spela the sims, och jag längtar tills jag får komma hem och kan sätta på min gamla hederliga stationära pc.
fast det är ganska fint att ligga här i angelicas säng också, även fast hon är lite väl gos-sugen på nätterna. men jag antar att det bara är att vänja sig. 

ska ta bussen in till stan senare, sen hämtar mamma upp mig med bilen. yiha! har jag tur har jag pengar till de fina strumpbyxorna jag spanade in på åhlens igår. blev helt kär. sen hittade jag världens mysigaste randiga tröja, också på åhlens.
skor som det egentligen var menat att jag skulle kika efter fanns det inte riktigt tid till.

nu ska jag bota mitt ryggont, hare.
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0