fredag.

Blev inget inlägg för min del igår då jag tillbringande min dag med tony,som evelina så fint redan informerat er om.
Vi gjorde inte så mycket spännande kanske,han sov när jag kom dit så då la jag mig också en stund,sen lagade vi potatismos och falukorv..Blondinbella brukar ju informera om sina fika vanor osv så då tänkte jag att alla säkert är lika intresserade av mina matvanor! Jag försökte även lära han att lyssna på Ola och Loke men det var väl inte hans grej riktigt så det slutade med att jag visade han vad jag lyssnade på för musik för sisådär 1-2 år..
Underoath tex för er som är intresserade ;D haha

Idag vaknade jag då hos Tony,som ni kanske förstår.. jag gick upp vid 7 och det var mörkt och förjävligt och jag ville helst av allt somna om,men icke..sånt är jag för bra för. Så jag makade mig upp,fixade mig lite sen kröp jag ner i sängen en stund för att sedan vara hurtig och cykla till skolan. Cykla i oktober..är man inte ganska bra då? JOHO MINSANN!!
Nu har vi nyss haft matteprov med roger-gubben,14 rätt minst för Godkänt. jag skulle gissa på att jag fick max 6 poäng,woho.
Evelina är ute och dödar lite mera flimmerhår men för min del är det för kallt så jag sitter här inne och väntar.
Funderar på att åka hem och vila mensvärken lite innan jag åker vidare hem till Karlstad och går på teater.

och sången till Carina Berg är ju för gullig alltså!!  (jag kan ta han istället.det är lugnt. tony får dela med sig ;>)


Ha en bra dag!!  PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0