gangstah_grrl

nu ligger jag i fridas säng istället, och här är det så jävla varmt så det är fan inte klokt. klimakteriet är det värsta jag någonsin varit med om, man vet inte riktigt vad man ska sig till. ska man besöka läkaren kanske? det känns som det är dags för en grundlig undersökning.
jag ska slå angelica för hon är elak, bara går och sover i sin egen säng utan mig. hur jävla elakt som helst, förstår ni mig? här hade man sett framemot en natt bredvid henne, med smek på magen och djupa suckar. men nejnej, här ska man inte ha för höga förhoppningar. jag är gangstah_grrl
nu börjar vi kanske låta som ett gift par, men likabra att ni vänjer er nu. det är så det är, och så det alltid kommer vara.
FOREVAAH AND EVAAH BABE, ALLTID DU OCH JAG. ALLTID MED, ALDRIG UTAN. PUSSAHH BEJB<3333 ;);)
(hatar folk som skriver så förövrigt, inte fint alls och "hehe :P" är också jävligt irriterande. dränk er eller skaffa ett ordförråd, you choose)

nu ser vi på tila tequila, och på tal om det.. tequila race är inte riktigt min grej. slicka salt, suga citron och svälja sprit inte bra alls.
men tar man bort salt, citron och sprit låter det bra i mina öron! (slicka, suga, svälja).

angelica tar med sig vårat barn hem nu, för att nanna det. fuck her.
puss /evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0