ganska bra om jag får säga det själv.

Just nu sitter jag och lyssnar på ljudet av min lillasysters dataspelande, hon spelar Sune - Pussjakten och det enda man hör hela tiden är "In your face" & "Ganska bra om jag får säga det själv" Snart får jag lust att slå sönder datorn. FAST det ska jag inte, för då kan jag inte spela The Sims!

Ni läsare är lite sega på att läsa idag märker jag, fast det brukar vara så på fredagar. Antar att ni säkert har fullt upp med kalasande eller andra skojigheter. Själv har jag nyss kommit upp ifrån tvrummet, och har sett på Idol.
Schlager var temat ikväll och det är ju inte riktigt min grej, det var några som gjorde ett bra jobb enligt min åsikt bland annat Johan och Robin E. Allra bäst var såklart mitt hjärtas fröjd Lars. Det finns ingen härligare människa än honom, så originell och häftig. Jag blir helt varm och glad i kroppen av honom, whamwham.


Är det någon jag ska ha, så är det dig. 

http://www.animalrights.se/wallsofglass/
det här är förövrigt en sida jag tycker alla borde besöka, för att få sig en liten tankeställare. en fotoutställning som verkligen berörde mig. jag har aldrig blivit så ställd och gråtit så mycket över ett par bilder.

Nu ska jag göra en kopp chaité och sen ta av mig alla kläder, krypa ner under täcket och se på Notting Hill
Ciaao 
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0