glasögon.

Jag behöver nog glasögon tror jag,får as ont i huvudet så fort jag sitter vid datorn eller ser på tv för länge.
Fast jag har en liten teori om att det kan bero på att jag sitter vid datorn alldeles för mycket också. hmm.
Vore kanske bra med glasögon också,så jag ser lite smart ut? Jag är ju inte vidare smart så det kanske vore något?

Tror verkligen det där med glasögon är min grej.mmm.


Nått som iallafall vore något är att ha Evelina hos mig,hon är för söt den bruden.
Är ganska jobbigt att jag inte träffat henne sen torsdag.Men snart är det fredag och då ska vi iallafall mysa i biomörkret:)

I eftermiddag blir det lite städning hemma i mitt rum,behövs. Sen kommer tony :)
Nu ska jag fixa lite innan jag ska åka och kolla skor med mamma. Ha det bra!! /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0