hemma.

Nu är jag hemma och jag får lov att be om ursäkt för den hemskt dåliga uppdateringen idag,åt både mina och Angelicas vägnar. Men det hela har berott på att vi båda varit upptagna åt olika håll.
Angelica har spenderat hela sin dag hos tony och våndats över att vara kvinna, och nog mest känts sig straffad över att hon har menstruation. Men gumman, du ska veta att det är vanligt när man är född av det kvinnliga könet och att detta bara pågår en kort period varje månad. Snart är det värsta över och du kan återgå till dina normala aktiviteter.

Jag själv har idag varit på jakt efter min bortsprungna jacka med Frida och Malin som stöd. Jag var stressad och irriterad men tillslut efter många om och men fann vi den, och jag var en lycklig tonårsbrud igen. Förövrigt åt jag något så öffigt som en pizza med pommesfrites på, och det var inte mitt påfund, utan nämligen Fridas. Det var faktiskt inte lika äckligt som chokladklet på smörgåsen, utan smakade helt okej. Inte det godaste kanske. Nu nästan kaskadspyr jag rakt ut när jag tänker på pizza, så satans osugen.
Sen åkte vi tåg och jag snodde en fin skylt åt Malin som fanns på tågen, nämligen en med en kaffekopp på. Jag var sugen på att sno en skylt som det stod Arvika på och hänga upp på min vägg. Men det gjorde jag inte, det får bli en annan gång.

Nu ska jag snart nanna för jag är sjukligt trött, det känns dock lite tomt. Var ju faktiskt meningen att Frida skulle joina mig i min säng inatt, men hon dissade. Så det får väl bli en helt ensam natt, något jag inte riktigt ser framemot.
Eller jo lite, att ha hela täcket för sig själv är faktiskt underbart!

Ha're skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0