höstlov

Först vill jag be om ursäkt för röran,vi håller på att ändra lite här på bloggen.

Sen vill jag fortsätta med att säga: Äntligen höstlov,love it.
Sitter förtillfället i min säng och lyssnar på The killers och ser på tv&gråter lite inombords för att jag är så himla hungrig.
Försöker få tag i min man också,tony alltså. men han har bestämt sig för att sova är mycket viktigare än att svara i telefonen,så jag får väl fortsätta terra han tills han ändrar åsikt!

Om cirka 2 timmar bär det hemåt mot karlstad,ska bli väldigt skönt faktiskt..sova i en stor säng,få lagad mat,gosa med katter,höra mina småsyskons tjat,somna framför tvn med mamma..såna där småsaker kan vara skönt att göra då&då.
Jag får även 1 hel vecka att känna mig som en vanlig tonåring igen,gå hemma och bara vara.slippa städa,diska,laga mat..kan knappast va bra att bete sig som 40 när man är 16år.

Vi har varit dåliga på det här med Dagens Outfit.
Men idag hade jag iallafall på mig; jeans från bikbok
grått linne från h&m och stor svart oversize tröja/klänning från h&m





Nu ska jag se på vänner och återgå till att försöka få tag i Mr.T.
Uppdaterar när jag kommer hem,ha det fint!  /angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0