jagar bilar.

tjoho. 
nu har jag nyss landat i min säng efter dagens skoldag, jag borde inte vara så himla sliten, eftersom vi slutade klockan 11 någongång, och innan det så somnade jag. men ändå, jag är hur sjukligt trött som helst.
nu ligger jag med den varma datamaskinen på magen och lyssnar på chasing cars - natasha bedingfield. och nej, vi alla vet att det är inte hon som gjort originalet, men jag prövar på lite olika covers idag. 
idag ska angelica utforska hur det är att vara skådespelare genom att först spendera massa pengar på kläder, och sedan åka på teater. om hon vågar leva ut sin känslor där hon sitter i publikhavet kanske någon finner henne och hon kanske möjligtvis får en roll. hoppas går ju iallafall. skulle ju trots allt vara coolt att ha en vän som är skådespelare, så jag hoppas på det bästa.

jag själv ska ju satsa på sångkarriären så jag bänkar mig alldeles ensam hemma i tv soffan framför idol. jag är såpass unik så jag hejar på lars eriksson, min favoritis det.
och nu blev jag överdrivet lycklig när jag klickade in mig på tv4:as hemsida och hittade en länk där man kunde se vilka låtar idolerna sjunger ikväll, och fick syn på att lars eriksson ska sjung one - u2. en av mina favoritlåtar genom mina år, och jag tvekar knappt en sekund på att han kommer göra det kanonbra!
jag tänkte även lyssna in mig på låten johan palm ska sjunga, och jag gillar den sådär. den är visserligen inte dålig, men det är något som inte riktigt får mig att fastna heller. låten är iallafall beautiful ones med suede. 
vilka har ni som favoriter? 

snart ska jag gå ner och ta mig lite käk, det är ju trots allt min och angelicas grej, att äta alltså. dock var angelica lite dålig på den fronten idag, jag blev helt ställd och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. hon tyckte maten vi serverades i skolan såg ut som uppspydd kebab, haha. och jag tror nog äcklade de andra runt bordet bara en aning. men eftersom jag åt vegetarisk brydde jag mig inte alls utan bara skrattade åt angelicas fasoner. 
och snart blir det mat igen, vet inte riktigt vad det är som mamma har lagat idag. vi får väl se, vi får väl se.

vi hörs nog senare, darlings :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0