jävla åsna.

jag får snart rå-damp på våran lärare, hon ser ut som en åsna, låter som en åsna, beter sig som en åsna, hon måste praktiskt taget vara en åsna.
jävla wannabe-shrekåsnan.
jag har egentligen ingen anledning att störa mig så mycket, men det gör jag. hon är bara irriterande och går mig på nerverna. 

imorse vaknade jag till ingen vind kan blåsa omkull oss nu, som man alltid gör när man sover hos frida. en ganska bra start, även fast jag vaknade mitt i en dröm. jag drömde att jag och anna var ute och drack, sen hade vi massa flaskor med passoa, och sen hann vi aldrig dricka upp dem, för jag vaknade. jävla skit! jag är sugen på att bli onykter och galen, full och odräglig. skulle ju sitta fint just nu, kan jag ju säga.

lov på torsdag, det känns ju lagomt skönt kan jag ju ta och berätta.

käften fortsätter gå i ett på lily, och jag vill slita skallen av henne. eller sy ihop käften på henne.. -.- jag vet att min käft också går i ett, och att jag praktiskt taget aldrig håller käften. men jag säger ju iallafall intressant saker. tillskillnad från lily..
/evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0