klimakteriet.

jag har börjat misstänka att jag börjar hamna i klimakteriet. jag är mycket känslig för värme numera, och tror jag ska fullkomligt storkna om det blir för varmt. detta leder till extrema svettningar (nu överdriver jag) och det är inte vidare härligt. ska nog ta och besöka gynekologen snarast, för det här kan ju inte vara riktigt klokt.
jag kan ju inte sluta vara fruktsam redan? det känns som mina äggstockar inte är redo för att sluta producera östrogen.
men man vet ju aldrig, kvinnokroppen slutar ju aldrig riktigt förvåna.
nu när jag läser om klimakteriet på wikipedia ser jag att ett av symptomen är sömnsvårigheter, och det har ju jag börjat få. är det kanske dags att börja oroa sig på riktigt nu?
däremot har jag inte varit med om någon smärta vid samlag, eller vad vet jag egentligen. jag har ju praktiskt taget levt som en nunna de senaste veckorna -.-
Andra symptom som förekommer är försämrat minne, försämrat självförtroende, humörsvängningar, irritabilitet och minskad sexlust. det känns som nu när jag tänker efter så stämmer allting in, förutom minskad sexlust då.

vad ska jag ta mig till kära läsare?!
/evelina

Kommentarer
Postat av: söföööö

du får helt enkelt ta och ha lite sex och se om det dära med smärta vid samlag stämmer!

2008-10-19 @ 18:30:49
Postat av: louice johansson

Du är stort skön tjejen! :)

2008-10-19 @ 18:40:50
Postat av: Frida

Vem är det som är hypokondriker här igentligen? ;)

2008-10-20 @ 08:27:28
URL: http://fdanielsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Vem är det som är hypokondriker här igentligen ;)

2008-10-20 @ 08:28:07
URL: http://fdanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0